powrót
Regulamin Komisji
d/s Sędziów i Szkoleń Polskiego
Towarzystwa Tanecznego
- Komisja ds. Sędziów i Szkoleń PTT, zwana dalej Komisją, jest stałym organem
Polskiego Towarzystwa Tanecznego, powoływanym przez Zarząd Główny PTT.
- Przewodniczącego Komisji mianuje ZG PTT. Przewodniczący proponuje do
zatwierdzenia przez ZG PTT pozostałych uczestników prac Komisji: sekretarza i 2
- 5 członków.
- Komisję powołuje i odwołuje ZG PTT w okresie swojej kadencji. Istniejąca
Komisja pracuje do czasu powołania składu nowej Komisji.
- Do zadań i obowiązków Komisji należy prowadzenie prac zgodnie z wytycznymi
ZG PTT, a w szczególności:
- aktualizacja istniejących przepisów i opracowywanie projektów nowych
przepisów regulujących całokształt zagadnień sędziowskich,
- przygotowywanie i przeprowadzenie szkoleń i seminariów dla sędziów, trenerów
i instruktorów tańca,
- przeprowadzanie egzaminów na uzyskanie lub podwyższenie kategorii
sędziowskiej,
- przedstawianie do zatwierdzenia przez ZG PTT listy egzaminatorów,
- prowadzenie ewidencji i kartotek sędziów, trenerów, instruktorów i
nauczycieli tańca zrzeszonych w PTT,
- ogłaszanie listy sędziów na kolejny rok,
- aktualizacja danych sędziowskich w CBD,
- prowadzenia działań, których finalnym efektem jest ustalenie składów
sędziowskich turniejów o randze Mistrzostw Polski,
- proponowanie do zatwierdzenia przez ZG PTT składów sędziowskich turniejów
wyznaczonych przez Zarząd,
- przedstawianie do zatwierdzenia przez ZG PTT kandydatów na szkolenie sędziów
IDSF,
- współpraca z komisjami ZG PTT w zakresie spraw sędziowskich,
- sporządzanie okresowych sprawozdań z prac komisji,
- wykonywanie innych zadań dotyczących środowiska sędziowskiego, zleconych
przez ZG PTT.
- Komisja pracuje na podstawie okresowych planów pracy w składzie zależnym od
bieżącej problematyki.
- Do wykonania swoich zadań Komisja ma prawo zasięgać opinii
ekspertów.
- W sprawach nieujętych w niniejszym regulaminie decyduje Zarząd Główny
PTT.
Regulamin został zatwierdzony w dniu 15 kwietnia 2007
roku.
|